12 תשובות
שואל השאלה:
זה קורה לי כל הזמן
זה קורה לי כל הזמן
אנונימית
זה לגיטימי
זה הדם לפעמים הוא יוצא בצורה גושית ולא אחידה ונוזלית
זה הדם לפעמים הוא יוצא בצורה גושית ולא אחידה ונוזלית
שואל השאלה:
ומה זה הגושים האלה ?
ומה זה הגושים האלה ?
אנונימית
לכולן יש את זה זה פשוט חלק מהביצית המתה (אני חושבת אני לא בטוחה)
תלוי אם את בהריון או לא
שואל השאלה:
לא אני לא
לא אני לא
אנונימית
זה בסדר זה לא משהו חריג
אל תדברו שטויות זה לא קשור להריון זה קורה לכולם
הגושים האלה נורמאליים ויש לכולן, זה פשוט גושים של דם בצורה של גוש כי הוא לא התפרק וזה בסדר
יש את זה לכולן וזה בסדר
זה בסדר, יש את זה לכל אחת
זה בסדר,קורה