12 תשובות
שואל השאלה:
זה קורה לי כל הזמן
אנונימית
זה לגיטימי
זה הדם לפעמים הוא יוצא בצורה גושית ולא אחידה ונוזלית
שואל השאלה:
ומה זה הגושים האלה ?
אנונימית
לכולן יש את זה זה פשוט חלק מהביצית המתה (אני חושבת אני לא בטוחה)
תלוי אם את בהריון או לא
שואל השאלה:
לא אני לא
אנונימית
זה בסדר זה לא משהו חריג
אל תדברו שטויות זה לא קשור להריון זה קורה לכולם
הגושים האלה נורמאליים ויש לכולן, זה פשוט גושים של דם בצורה של גוש כי הוא לא התפרק וזה בסדר
יש את זה לכולן וזה בסדר
זה בסדר, יש את זה לכל אחת
זה בסדר,קורה