7 תשובות
תקני משחה מרדימה כזאת כמו ששמים לתינוקות שגודל להם השיניים זה מרדים את החניכיים ומרגיע אותך
גם אני שמתי את זה וזה עבר לי
כנראה שיש לך דלקת חניכיים.
זה אומר שכנראה לא צחצחת מספיק שיניים או שלא צחצחת מספיק טוב ויעיל את המפגש בין החניכיים לשיניים.
בעקרון אם זה חמור זה מצריך אנטיביוטיקה אבל בתור התחלה גרגרי מי מלח וצחצחי טוב טוב למרות שכואב.
מקווה שעזרתי, תרגישי טוב ❤
קחי אקמול/אדויל ותראי מחר אם זה יעבור
שואל השאלה:
כןן
מה לעשות?
אנונימית
חניכיים
לסת? יש לך דלקת חניכיים אולי... תצחצחי יותר טוב
אולי אממ אני לא כל כך מבינה בזה אז אני נותנת לך עצות שאני יודעת חחח אני מקווה שתרגישי טוב ואל תתני לזה להרוס לה את הטיסה! :)