8 תשובות
אולי תשלחי תמונה שאדע ?
תנסי אין לך מה להפסיד
בהצלחה :)
בהצלחה :)
תנסי להעלות בדרך ערמומית תמונה שלך כדי שנוכל להגיד לך
אנונימי
תנסי למה לא ?
שואל השאלה:
שאלתי באנונימיות מסיבה אתה יודע.
שאלתי באנונימיות מסיבה אתה יודע.
אנונימית
תלכי לסוכנות, תנסי.. מה יש לך להפסיד? ואם לא שם אז בסוכנות אחרת
אם בא לך ויש לך כוח לזה אז למה לא.
תנסי, ואל תחשבי על אחרות
תנסי, ואל תחשבי על אחרות
תלכי ותנסי למה לא?:)
באותו הנושא: