4 תשובות
הוא לא מעניין. הוא אקס. תשכחי ממנו ושילך לחפש את החברים שלו.
יש סיכוי גדול שכן, געגועים באים בעיקר אחרי איזה שבוע, שבועיים, שמעקלים את הפרידה, והוא מבין שעשית לו טוב, ורואה בך רק את היתרונות. ולכן יש סיכוי שכן
ברור!
יכול להיות שלא ויכול להיות שכן
יכול להיות שהוא התרגל ומתגעגע לנוחות איתך
לדעתי ,אף פעם אי אפשר לדעת מה עובר בראש של בן אדם. יש סיכוי שכן אבל גם סיכוי שלא.
באותו הנושא: