6 תשובות
הוא כזה יפה אבל לא ממש, הוא מרגש גם
שואל השאלה:
לא ענית חי על השאלה... על מה הוא
לא ענית חי על השאלה... על מה הוא
אנונימית
על שני חברים הכי טובים שיש להם חוקים כאלה שאסור להפר אותם בחיים, אחד מהחוקים זה שאסור לצאת עם אח של אחד מהם. אז הילדה שהחבר הכי טוב שלה זה אח שלו, והם יוצאים בסתר עד שהכל מתופצץ
הוא על זוג חברים הכי טובים מאז שהם קטנים ויש להם חוקים, אחד החוקים זה שלבת אסור להיות עם האח של הבן, והיא שוברת את החוק הזה
על בן ובת שהם החברים הכי טובים ושיש להם חוקים ואחד מהחוקים זה לא להתאהב באח של הבן (והיא מתאהבת בו והוא בה) וככה זה ממשיך, אפשר לראות טייזר .
אגב, זה אוברטייד רצח.
אגב, זה אוברטייד רצח.
סרט סופר אובריטד ולא ממש טוב. את העלילה אמרו כבר למעלה...
באותו הנושא: