15 תשובות
10 שח?קיים דבר כזה?
והו כן לגמאי תקני
שואל השאלה:
כן אני גם הייתי בהלם
אנונימית
חח 10 שקל??
בטח יתפרק לך אחרי יומיים
וואו מחירי החיסול ממש זולים בקניונים
אם הוא יפה וטוב ולא פגום תקני
שואל השאלה:
זה מh&m זה חברה טובה
אנונימית
מההה
שואל השאלה:
כן הוא היה בודד שם
אנונימית
שואל השאלה:
לצלם לכם?
אנונימית
את בטוחה? אולי זה 10% הנחה או 100 שקל, אחרת זה זול מידיי, בהגזמה

צלמי
כןן צלמי מאיזו עיר?
מה באיזה סניף איך זה הגיוני
בארץ?
שואל השאלה:
אני קניתי אותו והמוכרת אמרה זה 10 שקל
אנונימית
שואל השאלה:
אני מצלמת לכן
אנונימית
מדדת אותו? מה האורך שלו?
שואל השאלה:
.
אנונימית