התחברות
הרשמה
באלי להתלונן על המנהלת שלי כאילו בתור לקוחה כי היא ממש רעה
כי זה סניף והיא מנהלת אותו אם אני אתקשר פעמיים בשבוע יעיפו אותה משם? אני יודעת שזה נשמע רע אבל המקום קורס ולא אכפת לה
14 באוגוסט 2018, 15:43
תלונות
עבודה
חוקים
תשובה אחת
תנסי אבל את לא יכולה להתקשר ולהגיד המנהלת חרא ישאלו אותך למה מה קרה תתני מקרה ספצפי וכאלה
❤
❤Wild girl❤
באותו הנושא:
אני יכולה להתלונן על המנהלת?
באלי משהו טעים כזה מתוק אולי בתור נישנוש שאני רואה טלוויזיה מה לאכול
תלונות למשטרה על רעש - מאיזה שעה אפשר להתלונן על רעש למשטרה?
יש אפשרות להיות מנהלת בקבוצת ווצאפ בלי שהמנהל קבוצה ישים אותי בתור מנהלת קבוצה נוספת? תודה לעונים!
אני כל יום בחופש הזה מרגישה עייפה כאילו באלי רק לישון למה?
קניית מתנה למנהלת - שלום, אני צריכה רעיון למתנה למנהלת, אני בקשר מאוד טוב עם המנהלת ויש לנו הרבה תמונות ביחד אז אני מחפשת רעיון למתנה, אשמח עם תציעו לי.
להתלונן למנהלת על אחמשית? או שלא כדאי לי היא מפרה על הכללים והיא אומרת שלה מותר ולנו לא וגם היא רשמה שהיא לא איחרה
השכנים שלי שמים מוזיקה על פול ווליום וזה חופר, ונמאס לי אפשר להתלונן למשטרה?
באלי להיות עם ילד בן 2-3 בחדר לבד כדי שאני אוכל לחבק אותו (בתור פריקה) בלי שאפחד ידע (והוא לא יזכור) יש עוד אנשים כמוני?
יש לי יום הולדת שבוע הבא ושכחתי לבקש חופש שבועים לפני ..המנהלת שלי אמרה לנסות לבקש ממישהו שיחליף אבל לא באלי להתחנן
ישלי משפחה של עבריינים כאילו דודים שלי וכולם מוכרים בתור עבריינים איזה שם זה מוציא לי?