6 תשובות
לאחות את השברים ולחפש במקום שעדיין לא חיפשת שם כי איפה שחיפשת שברו לך
אשמח לעזור ולנחם בפרטי
קורה לכולם אין מה לעשות חוץ מלאסוף תשברים ולהתאהב שוב בבן אדםד הנכןו
תפסיקי להאמין לגברים
מוזר שהלב שלך לא בנה חסימות.. אני עוד לא נפגעתי בקושי חצי פעם וכבר הלב שלי בהסגר ולא מתאהב בכלל באף אחד, הייתי אומר לך להפסיק לסמוך על אנשים, אבל זה קצת קשה לי להציע דבר כזה, אולי פשוט תקחי הפסקה מכל זה, תני לזמן לעשות את שלו, אל תכנסי למערכת יחסים בזמן הקרוב, אח"כ תעשי את זה בעדינות ולאט ורק כשתדעי שיש על מי לסמוך תסמכי, מאחל לך רק טוב :)
להתמודד~
באותו הנושא: