8 תשובות
מוזר. אולי נדלקת עליה
אבל לא התאהבת..
אבל לא התאהבת..
שואל השאלה:
התאהבתי, זה יותר מחצי שנה וזה ממש חזק ורציני.
התאהבתי, זה יותר מחצי שנה וזה ממש חזק ורציני.
אנונימי
שואל השאלה:
לא, אני בן 17.
לא, אני בן 17.
אנונימי
לא התאהבת בה בגלל זה, יש עוד דברים בבנאדם חוץ מהקול שלו.
לא בוחרים במי להתאהב
הרבה אמרו שהם לא יצאו עם טיפוסים מסוימים ובסוף דווקא אחד כזה היה אהבת חייהם
הרבה אמרו שהם לא יצאו עם טיפוסים מסוימים ובסוף דווקא אחד כזה היה אהבת חייהם
יופי אנונימית, גאון, זה היה ציני, זה בא להקצין את זה שבבנאדם יש הרבה מעבר לקולניות וזה החלק שמשך אותו ולא הקולניות שלה כמובן.
התאהבת בסימה?
אנונימית
בדרך כלל הפכים מתאימים
לא בוחרים במי להתאהב
לא בוחרים במי להתאהב
אנונימית
באותו הנושא: