9 תשובות
השאלה היותר חשובה היא למה את מחפשת קבוצות של פרו מיה..
מי זאת אנה
אנונימי
שואל השאלה:
איך בדיוק? ^
איך בדיוק? ^
אנונימית
שואל השאלה:
ועם אנורקסיה את בקושי אוכלת או לא אוכלת בכלל
ועם אנורקסיה את בקושי אוכלת או לא אוכלת בכלל
אנונימית
בולמיה יותר נוראית.
כי היא פוגעת בעיכול ואם מפסיק לך המחזור(בגלל הבולימיה) אז יש סיכוי שהוא לא יחזור ואז לא יהיו לך ילדים
לעומת אנורקסיה שהוא בטוח יחזור
כי היא פוגעת בעיכול ואם מפסיק לך המחזור(בגלל הבולימיה) אז יש סיכוי שהוא לא יחזור ואז לא יהיו לך ילדים
לעומת אנורקסיה שהוא בטוח יחזור
אנונימית
^לא נכון, אני חטפתי איזה שיתוק שכל השרירים שלי סירבו לפעול במשך כמה שעות ולא יכולתי להזיז אפילו רבע אצבע. מאנורקסיה
סליחה לא התכוונתי לרשום ככה הכוונה שלי הייתה שבולמיה פחות רואים אבל הסבל הוא שווה (כמובן שכל אחת במקרה שלה)
אנונימית
בולמיה הרבה יותר מסוכנת ומזיקה
אין אתרים. של אנה בכלל