4 תשובות
מנקים את השיניים בעיקרון, מעיפים את כל הלכלוך.
שואל השאלה:
אבל איך, הבנתי שיש זריקה או משהו,
יש כיסא מפחיד כמו בסרטים אצל רופא השיניים?
אבל איך, הבנתי שיש זריקה או משהו,
יש כיסא מפחיד כמו בסרטים אצל רופא השיניים?
אנונימית
את מתכוונת לשיננית?
אצל שיננית אין זריקה. נטו ניקוי של השיניים
אצל שיננית אין זריקה. נטו ניקוי של השיניים
כן, אבל לא מפחיד, זה כיסא ששוכבים עליו ואז החלק של המשענת הולך למטה , זה לא מפחיד אבל כן קצת מלחיץ, יש מכשיר כזה שקצת לא נעים עוברים איתו על החלק הקדמי של השיניים, קצת מדגדג, שמים מן חומר כזה על השיניים שהוא מנקה למשך חצי דקה בערך ואז מורידים ושוטפים עם מים...
באותו הנושא: