2 תשובות
כשאת לוחצת על הסמל של הווייפיי במחשב מופיעה רשימה של כל הרשתות בסביבה שהמחשב מצליח לקלוט. (רשתות שהשתמשת בהן בעבר אבל לא בטווח קליטה כרגע - לא יופיעו).
אם הרשת שם - היא פשוט תופיע ברשימה.
אם את לא רואה את הרשת - כנראה שהיא לא פעילה או לא בטווח קליטה.
אם זו היתה רשת של מישהו אחר שהתחברת אליה - יכול להיות שהוא שינה את המיקום של הראוטר ועכשיו את לא קולטת אותו, או שהוא שינה את השם של הרשת, הוסיף הגנה כלשהי, עבר דירה... וכד'.
אם הרשת שם - היא פשוט תופיע ברשימה.
אם את לא רואה את הרשת - כנראה שהיא לא פעילה או לא בטווח קליטה.
אם זו היתה רשת של מישהו אחר שהתחברת אליה - יכול להיות שהוא שינה את המיקום של הראוטר ועכשיו את לא קולטת אותו, או שהוא שינה את השם של הרשת, הוסיף הגנה כלשהי, עבר דירה... וכד'.
שואל השאלה:
לא משנה הסתדרתי כבר
אבל תודה בכל מקרה 3>
לא משנה הסתדרתי כבר
אבל תודה בכל מקרה 3>
אנונימית
באותו הנושא: