3 תשובות
תמשיכי הלאה.. לכל דבר שקורה יש סיבה.. אולי זה באמת לא בשבילך
מאנייק מגיע לך מישהו יותר טוב בהרבה שילחם עלייך
לא מגיע לך מישהו שמוותר עלייך..