9 תשובות
הייתי בשדה תעופה של רומא וכן זה אותו דבר , בכללי כל אירופה כמו ישראל .
כן ,יש להם של שניים
כמו במטענים
כמו במטענים
כן כן, החשמל באירופה הוא כמו בישראל
שני פינים
שואל השאלה:
לא שלוש?
לא שלוש?
אנונימי
שני פינים .
בשביל שלוש אתה צריך מתאם
אם יש לך מחשב נייד עם שלושה פינים אתה צריך מתאם.
הייתי שם לפני שלוש שנים ואני טס לשם מחר..
הייתי שם לפני שלוש שנים ואני טס לשם מחר..
אמלה שלמות איטליה תהני ..
ישלהם שתי פינים
ישלהם שתי פינים
באותו הנושא: