15 תשובות
מכירה מישהו כזה
זה נורמלי לדעתי
זה נורמלי לדעתי
ואטאבר
תאהב מה שבא לך כל עוד זה לא מזיק לאף אחד
תאהב מה שבא לך כל עוד זה לא מזיק לאף אחד
לא כמוך אבל הכל בסדר כל עוד אתה לא פוגע בבני אנוש
אם היית פסיכופת היית הורג אנשים באופן מכוון ונהנה מזה.
הרבה אנשים אוספים סכינים זה נורא מגניב לדעתי.
הרבה אנשים אוספים סכינים זה נורא מגניב לדעתי.
מכירה מישהו כזה
כן גם אני אוסף סכינים. זה לא קשור לסעיף נפשי זה פשוט תחביב.
שואל השאלה:
יופי שמח לשמוע שאני לא פסיכופט xd למי שאוסף איזה סוגים יש לכם ומאיפה קניתם
יופי שמח לשמוע שאני לא פסיכופט xd למי שאוסף איזה סוגים יש לכם ומאיפה קניתם
אנונימי
שואל השאלה:
מגניב הזמנתי לפני כמה ימים קרמביט פאייד(fade) רציתי לשאול היא תבוא יחסית חדה?
מגניב הזמנתי לפני כמה ימים קרמביט פאייד(fade) רציתי לשאול היא תבוא יחסית חדה?
אנונימי
2 נשלפות קפיץ מקוסטה ריקה, אחת אולימפיה יפה בצורת רימון יד מקנדה, אחת כזאת יענו עתיקה מכסף מירדן, עוד אחת נשלפת קפיץ סינית מדליאת אל כרמל ויש לי גם m9 להב של 20 סמ מתערוכת סכינים ונשק קר.
שואל השאלה:
וואי מגניב, איך אתם משחיזים את הסכינים שלכם? עם האבן?
וואי מגניב, איך אתם משחיזים את הסכינים שלכם? עם האבן?
אנונימי
כן
אני לא ממש מתעסק איתן הרבה אבל כשמשעמם משחיז לפעמים.
שואל השאלה:
אוקיי תודה רבה!
אוקיי תודה רבה!
אנונימי
תשמע תנסה לחתוך דברים עם סקלפל נשבעת אתה מתמכר
אנונימית
אני גם אוהבת ויש לי אוסף אבל סבתא שלי בטוחה שאני רוצחת אנשים בלילה..
באותו הנושא: