6 תשובות
שואל השאלה:
אני צריך עזרה בדברים האלה את יכולה לבוא לפרטי?
זהעצות ממני של מה שאני מאמינה בהם:
קודם כל תהיה אתה. אל תשתנה.
דבר שני, אין טריקים או משהו.
פשוט אם הרצון לקשר הוא הדדי, אז זה יהיה נחמד אם לא תהיה טואלי אבל לא תשכח ממנה.
מה הכוונה?
שכן תהיה עם חברים שלך ושתמשיך בחיים שלך ולצד זה תנסה לחזר אחריה.
באופן אישי לי ממש מוריד מגברים שזה נראה ש"אין להם חיים" או שהם עוזבים את הכל בצד כזה ומרוכזים רק בחיזורים.. זה מרגיש לי פתאטי..
פשוט תהיה אתה ותהיה ג'נטלמן. חברים וחברה זה לא סותר.
בעיניי זה יותר מרגש שהגבר מפנה זמן בשבילך (בקטע ג'נטלמן ומתוך אהבה אלייך), ולא מחכה לך שהאישה תתיחס אליו כבר.. באיזשהו מקום זה מוריד לבחורה כי היא רואה שאין לו פאסון/עמוד שדרה/דמות/אישיות/ ***חיים!!***.
בקיצור- לצד הקראש והאהבה הסוערת, אל תשכח את עצמך ואת החיים הפרטיים שלך.
זה בעיניי הטיפ שהכי הייתי רוצה שיישמו בשבילי..
לא יודעת,אתה יכול לשאול ישר אבל זה נראה מוזר.לדעתי תדברו קצת ואז תגיד לה מה התחביבים שלה ומפה לשם תגלה
שואל השאלה:
איך לדעת מה היא אוהבת? מה פשוט לשאול ישר?
תשמע אתה לא יכול לגרום למישהי להתאהב בך אבל אתה יכול לעשות דברים שאתה יודע שהיא אוהבת וסוגשל להרשים אותה או משהו