6 תשובות
אני מהאלה ששמים על גב כף היד והשעון מחליק ומסתובב לפנים כף היד חח
גב
איכ מי שם על פנים כף היד זה מגעיל אותי
אם זה שעון שעון אז חוץ אבל אם זה כאילו איזה צ'יפ כזה או משהו אז פנים כי זה יותר מאגניב להעביר ככה צ'יפ , בעיקרון זה מסתובב לי לפנים גם אם אני שמה בחוץ לול
גב כף יד
בכללי בפנים
שאני במשמרת במדא על גב כף היד יותר נוח לי