21 תשובות
2 רגילים, הליקס באוזן שמאל, עגיל שני באוזן שמאל, שני שלישי ורביעי באוזן ימין, נזם חישוק באף.
6
ספטום,שלושה הליקסים ושני לובים (נראה לי זה השם)
ספטום,שלושה הליקסים ושני לובים (נראה לי זה השם)
אנונימית
רק נזם
3 רגילים באוזן אחת, 2 רגילים באוזן שנייה.
טראגוס בעתיד
טראגוס בעתיד
אנונימית
אפס. למרות שממש באלי.
פעם שהייתי יכולה היו לי מלא, היה לי בצד שמאל שני לובים, אינדסטריאל וקונץ' ובצד השני הייתה לי הרחבה של 10, הרחבה של 3, ודאבל הליקס.
יש לי שני חורים לעגילים שעשיתי בכיתה ב' באוזן אחת אם זה נחשב.
הפסקתי לשים אותם אבל.
הפסקתי לשים אותם אבל.
אנונימי
הליקס ושלוש רגילים אבל אני כבר לא שמה אותם (בית ספר צבאי)
נזם וחור ראשון
8.
שלושה הליקסים, חמש לובים וביום שישי הקרוב גם טראגוס.
שלושה הליקסים, חמש לובים וביום שישי הקרוב גם טראגוס.
יש לי הרחבה ואיירברו ~
שואל השאלה:
מה זה איירברו?
מה זה איירברו?
אנונימית
עגיל בגבה = איירברו
נזם, קונץ', אינדסטריאל, 2 לובים 25 מ"מ, לוב אחד 2 מ"מ, טראגוס.
ספטום, הרחבות, 2 הליקסים
עגיל בטבור
שתי עגילים רגילים באוזניים
ועוד מעט הולכת לעשות ספטום
סך הכול 4
שתי עגילים רגילים באוזניים
ועוד מעט הולכת לעשות ספטום
סך הכול 4
2עגילי הרחבה 8mm
עגיל שני ושלישי באוזן צד ימין
ספטום
היה לי נזם ועגיל בשפה..
עגיל שני ושלישי באוזן צד ימין
ספטום
היה לי נזם ועגיל בשפה..
אנונימית
שואל השאלה:
חחח עד עכשיו יש לי הכי הרבה פירסינגים פה
חחח עד עכשיו יש לי הכי הרבה פירסינגים פה
אנונימית
שואל השאלה:
למי שנתן לי הערה מהמערכת.
אילו- איזה ברבים.
למי שנתן לי הערה מהמערכת.
אילו- איזה ברבים.
אנונימית
יש לי 4 רגילים באוזן שמאל ובימין שלוש רגילים
באותו הנושא: