21 תשובות
2 רגילים, הליקס באוזן שמאל, עגיל שני באוזן שמאל, שני שלישי ורביעי באוזן ימין, נזם חישוק באף.
6
ספטום,שלושה הליקסים ושני לובים (נראה לי זה השם)
אנונימית
רק נזם
3 רגילים באוזן אחת, 2 רגילים באוזן שנייה.
טראגוס בעתיד
אנונימית
אפס. למרות שממש באלי.
:(?
פעם שהייתי יכולה היו לי מלא, היה לי בצד שמאל שני לובים, אינדסטריאל וקונץ' ובצד השני הייתה לי הרחבה של 10, הרחבה של 3, ודאבל הליקס.
יש לי שני חורים לעגילים שעשיתי בכיתה ב' באוזן אחת אם זה נחשב.
הפסקתי לשים אותם אבל.
אנונימי
הליקס ושלוש רגילים אבל אני כבר לא שמה אותם (בית ספר צבאי)
8.
שלושה הליקסים, חמש לובים וביום שישי הקרוב גם טראגוס.
יש לי הרחבה ואיירברו ~
שואל השאלה:
מה זה איירברו?
אנונימית
עגיל בגבה = איירברו
נזם, קונץ', אינדסטריאל, 2 לובים 25 מ"מ, לוב אחד 2 מ"מ, טראגוס.
Aro
ספטום, הרחבות, 2 הליקסים
עגיל בטבור
שתי עגילים רגילים באוזניים
ועוד מעט הולכת לעשות ספטום
סך הכול 4
2עגילי הרחבה 8mm
עגיל שני ושלישי באוזן צד ימין
ספטום
היה לי נזם ועגיל בשפה..
אנונימית
שואל השאלה:
חחח עד עכשיו יש לי הכי הרבה פירסינגים פה
אנונימית
שואל השאלה:
למי שנתן לי הערה מהמערכת.
אילו- איזה ברבים.
אנונימית
יש לי 4 רגילים באוזן שמאל ובימין שלוש רגילים