5 תשובות
תגידי לה שאת מרגישה פחות נשית ויפה בלי ציפורניים ושלכולן יש ושאת מרגישה קצת בחוץ בגלל זה...
מה אכפת לך פשוט תקבעי תור אצל האישה הזאת את לא חייבת להגיד שאת הבת שלה
שואל השאלה:
אבל היא מכירה אןתי^
אבל היא מכירה אןתי^
אנונימית
חחח סליחה שזה לא קשור אבל בנייה ב150? מהמרכז במקרה? בא לי
תעשי ג'ל זה בדרך כלל 80-120 ואז את לא יכולה לקלף או משהו זה יותר זול וגם מלא בנות 15 עושות את זה
אם אמא שלך ךא מסכימה בגלל הכסף אז תמצאי ביותר זול יש כאלה שעושות מושלם בזול
אם אמא שלך ךא מסכימה בגלל הכסף אז תמצאי ביותר זול יש כאלה שעושות מושלם בזול
באותו הנושא: