12 תשובות
כן הוא חתיך
לא אוהבת קרחת או גאלח מוגזם על בנים זה מוריד לי בעייני
שואל השאלה:
אבל אני מאמינה שהגלאח זה חלק מהדמות שלו, תתארי לך אותו עם שיער
אנונימית
יש לו פנים יפות. הטעם שלי זה פחות אשכנזים נטולי שיער. אני יותר אוהבת
שיער ארוך עם זקן ושפם חצי מלא כזה.. אבל יש לו פנים יפות הוא טיפה שחיף נראה לי אבל בתכלס לא ראיתי אותי בלי חולצה אז אין לי זכות להגיד אם הוא שחיף או לא. לפי הפנים שלו הוא נראה רזה מידי
גם לדעתי
שואל השאלה:
חחח "אשכנזים נטולי שיער"
בסדר אבל שוב, אני חושבת שאין לו שיער כי זה חלק מהדמות והוא לא נראה שחיף לדעתי אבל עניין של טעם :)
ומה הקטע של הדמות הזאת גאד זה כל כך הורס ומעצבן הייתי רוצה לראות את מי שהוא באמת
אנונימית
אמי מכירה את אחותו היא ממש ווירדו מוזרה רצח ויש לה פנים מממש מוזרות
שואל השאלה:
חח אוקיי..? לא דיברתי על אחותו בכל אופן
אנונימית
כן, עם קצת שיזוף הוא שלמות
כן, הוא נראה טוב, אבל הדמות די הורסת
חתיך.
נעע, הוא לא כזה חתיך.
אולי אם הוא יאריך שיער הוא יראה טוב