אילו הבדלים מעניינים אתם רואים בין אנשי ימין לאנשי שמאל?
אני חושב שהימין יותר שפוי כי עם כל הכאב שבזה לקחת קבוצה של אנשים ולהעניש את כולם היא הדרך היחידה להתנהלות סבירה יחסית גם כי ככה זה היה מאז ומעולם. אפשר לקחת את הפלסטינים כדוגמא. אם ניתן למעט הטובים מהם תנאי מחיה טובים לא ממש נצליח לצאת מזה. הם בחרו בחרא ולכן אי אפשר באמת לשלוף מהם את הטובים