4 תשובות
לא כי זאת מגמת רפואה והכיתה השנייה זה פשוט מסלול בגרות רגיל. למה שיחברו?
שואל השאלה:
וביו רפואה ותיאטרון?
אנונימית
אני לא יודעת אם אפשר לחבר כיתות ככה. בעיקרון זה שני דברים מאוד שונים שאפילו לא קשורים אחד לשני, אם זה היה פיזיקה/ביולוגיה/כימיה עוד היה אפשרי אבל לא חושבת.
שזו מגמה כיתית אין מצב לחיבור כיתות.
לא.
מגמת ביו רפואה זה מגמת ביו רפואה ומב"ר זה מב"ר,הם שונים אי אפשר לחבר ביניהם.
המגמה זה מקצוע לא חובה ומב"ר עושים רק מקצועות חובה.
אצלנו זה גם מחולק לרמות ומי שעיוני בוחר מגמות,אי אפשר לחבר שתי רמות שונות.