7 תשובות
אני תמיד הולכת ללונה פארק עם מכנס קצר וגופייה, כי ממש חם שם וזהה ;)
ג׳ינס קצר וגופיה ונעלי אדידס או נייק:)
אני חושבת ג'ינס קצר וחולצה ונחמדדה
זה יותר נוח
זה יותר נוח
את יכולה ללבוש גופייה עם הדפס או חולצה קצרה, עם ג'ינס קצר או טייץ, ונעלי ספורט.
ממש חם שם, ויותר נוח ללכת ככה (:
ממש חם שם, ויותר נוח ללכת ככה (:
אוברול נשמע חמוד
ג'ינס וחולצה.
משהו נוח, קליל ומאוורר!
באותו הנושא: