14 תשובות
אני בעד
סבבהה
1.9 זה שבת
כןכןכן
שואל השאלה:
נגיד שהמורים מעמיסים עלינו ושילכו קיבינימט כל מערכת החינוךך
נגיד שהמורים מעמיסים עלינו ושילכו קיבינימט כל מערכת החינוךך
שואל השאלה:
בערור שימי
בערור שימי
אניי
אני בעד
עד שעברו לי כל הכאבי גב מהתיקים שוב להתחיל?
עד שעברו לי כל הכאבי גב מהתיקים שוב להתחיל?
למה אנחנו חוזרים לשבוע ואז חודש חופש בכלל ?
כולנו!!
איכ אני הולכת עם גב כואב ולא ישר בגלל התיקים הפאקינג מסריחים האלה ימח שמם
אנונימית
יאללה
שואל השאלה:
יאללה איך עושים שביתה רק אלוהים יודע
יאללה איך עושים שביתה רק אלוהים יודע
באותו הנושא: