14 תשובות
אני בעד
ErO
סבבהה
כןכןכן
שואל השאלה:
נגיד שהמורים מעמיסים עלינו ושילכו קיבינימט כל מערכת החינוךך
שואל השאלה:
בערור שימי
אני בעד
עד שעברו לי כל הכאבי גב מהתיקים שוב להתחיל?
למה אנחנו חוזרים לשבוע ואז חודש חופש בכלל ?
כולנו!!
איכ אני הולכת עם גב כואב ולא ישר בגלל התיקים הפאקינג מסריחים האלה ימח שמם
אנונימית
יאללה
שואל השאלה:
יאללה איך עושים שביתה רק אלוהים יודע
באותו הנושא: