4 תשובות
מהמם
לא אהבתי אותו ממש. הכי טוב מהאלבום החדש (בינתיים) לדעתי זה nico and the niners.
שמעתי רק פעם אחת. סבבה כזה..
נחמד...
באותו הנושא: