10 תשובות
חפרתם,
כן יצא
כן יצא
לא נכון זה סייק עבדו על כולם
לא יודע עוד
כן זה נכון
יצא בליאט יצא
הוא יצא היה בלייב
כן.
אני מפסיקה לראות האח
עונה דפוקה, בשביל מה צריך הדחות?
גם ככה עוזבים כולם
אני מפסיקה לראות האח
עונה דפוקה, בשביל מה צריך הדחות?
גם ככה עוזבים כולם
כן יצא סוף סוף
כן
קולולולולו
קולולולולו