11 תשובות
לא
נמוך...
כן
כן
נכון
תלוי מה הגובה שלך
הוא לא גמד רצח אבל הוא נחשב נמוך
לא הכי, הוא בן 15, הוא עוד יגבה
נמוך
אם היית איתו עדיין בקשר והוא היה שואל אותך
"מפריע לך הגובה שלי?" היית אומרת
"מה פתאום! למה שיפריע לי?"
אבל עכשיו כשנפרדת ממנו קל לך לרדת עליו.
באמת טוב שנפרדתם, מגיע לו מישהי עם *קצת* מוח בתוך הגולגולת. אם יש לך קצת מודעות עצמית וזה משהו שבאמת היה מפריע לך, לא היית יוצאת איתו מלכתחילה. נ.ב. - זה שקוף שאת פשוט מנסה לגרום לעצמך להרגיש יותר טוב אחריו. אני אומר יותר מזה -הבחירה של התמונה מראה כמה *את* מסתכלת על החיים מנקודת מבט כזאת נמוכה. בהצלחה להתגבר עליו כי הוא פשוט לא שווה מישהי כמוך.
הצביעות שלך דוחה אותי...
"מפריע לך הגובה שלי?" היית אומרת
"מה פתאום! למה שיפריע לי?"
אבל עכשיו כשנפרדת ממנו קל לך לרדת עליו.
באמת טוב שנפרדתם, מגיע לו מישהי עם *קצת* מוח בתוך הגולגולת. אם יש לך קצת מודעות עצמית וזה משהו שבאמת היה מפריע לך, לא היית יוצאת איתו מלכתחילה. נ.ב. - זה שקוף שאת פשוט מנסה לגרום לעצמך להרגיש יותר טוב אחריו. אני אומר יותר מזה -הבחירה של התמונה מראה כמה *את* מסתכלת על החיים מנקודת מבט כזאת נמוכה. בהצלחה להתגבר עליו כי הוא פשוט לא שווה מישהי כמוך.
הצביעות שלך דוחה אותי...
שואל השאלה:
הפתעה! אני בן ורציתי לדעת את הדעה הכנה שלכם כי אם הייתי שואל על עצמי הייתם מנסים לייפות את זה, לילה טוב לכולםם!
הפתעה! אני בן ורציתי לדעת את הדעה הכנה שלכם כי אם הייתי שואל על עצמי הייתם מנסים לייפות את זה, לילה טוב לכולםם!
אנונימי
באותו הנושא: