13 תשובות
לא,אין לך מה לחשוף אז זה לא מוגזם
בלי להעליב סליחה אם זה פגע
בלי להעליב סליחה אם זה פגע
אנונימית
זה בסדר
זה סבבה
שואל השאלה:
מאמי אני מידה d בחזיה אז יש
פשוט צילמתי את זה מלמעלה כדי שלא יראו כלופ
מאמי אני מידה d בחזיה אז יש
פשוט צילמתי את זה מלמעלה כדי שלא יראו כלופ
אנונימית
זה רגיל
כן.
לדעתי אין בעיה
פשוט תרימי קצת את החולצה
היא בסדר גמור.
זה סבבה
לא..
אנונימית
ככה זה נראה לי סבבה אבל שלא תרגישי לא בנוח שיראו משהו למקרה שתתכופפי כדאי לשים טופ מתחת על החזיה או גוזיה
באותו הנושא: