5 תשובות
אניי
הייתי משאירה שניים שבאמת מגיע להם להיות נאמנים
כל השאר?
לטווסים!!
90 אחוז מהנאמנים פה חיים בסרט שהם איזה "שומרי חוק".
כולה אתר באינטרנט
ברור שאני..!!