8 תשובות
אכן
HOH
:( מציאות עצובה
נקווה שיפסק ולא יתרחב הירי.
מסכנים אני מקווה שזה לכ יגיע יותר רחוק...
וואו לגמרי, אפילו שאני לא שם אני גם ערה בגלל זה
הם עושים מסיבה יש בלונים, עפיפונים
בהחלט
אני גרה בעוטף לא ישנתי בכלל
אנונימית
איך הם העזו להפוך משחק תמים לדבר מפחיד ומאיים.. זה עצוב.