6 תשובות
תראי, אם הם הפילו לשם רקטה סטטיסטית הם לא יפילו שוב לאותו מקום.. אז אין לך כזה מה לדאוג
תהי חזקה
כולם איתכם
אם את רוצה לפרוק או סתם לדבר תמיד פה (:
שואל השאלה:
תודה אהובים :) ❤ כן אני משדרות 3>
אנונימית
שולחת לך ים חיבוקים
תיהי חזקה 3>
וואי בהצלחה
תנסי להיות ערנית למקרה שתהיה אזעקה
ועדיף שתלכי לישון קצת יותר מאוחר ולא עכשיו כי יש סיכוי שיהיה עוד
תתפללי שלא יהיה
אם את רוצה תדברי איתי בפרטי ותעבירי את הזמן (:
את משדרות?
את משדרות?