תשובה אחת
זו העבודה שלהן, תאמיני לי שתמיד יש גרוע יותר - לפנייך הגיעו אליהן מספיק עם פטריות וכל דבר שבאמת לא נראה טוב
אין סיבה שלא תלכי בגלל זה, זה תקף גם לגבי שעווה וכל דבר אפשרי אחר
אין סיבה שלא תלכי בגלל זה, זה תקף גם לגבי שעווה וכל דבר אפשרי אחר
באותו הנושא: