10 תשובות
קורה לי גם לפעמים, אם אני סוגרת את האפליקציה ופותחת שוב זה נהיה נורמלי שוב
אולי יש משתמשת עם שם דומה ?
קורה לפעמים, תעשה refresh לדף
שואל השאלה:
למשתמש הראשון,אין לי אפליקצייה של זה אבל.מה אני עושה?לשנייה-בדקתי אל תדאגי.תודה .לשלישי שהגיב-אני לא יודע אנגלית. תסביר בבקשה מה שאמרת.
אנונימי
תעדכן את הדף, שיטען שוב
הכוונה שתרענן את הדף ^
המשתמשת הזאת נמצאת באתר? אתה רואה אותה פעילה?
שואל השאלה:
תודה לכם.כן היא פעילה ^
אנונימי
אהה מוזר . זה עדיין לא קרה לי
קרה לי שבאתי לשלוח הודעה לאיזה משתמשת וזה החזיר אותי בחזרה לעמוד הראשי
שואל השאלה:
ל'חיוך'-כנראה קרה לך בגלל שהמשתמש נחסם. וסורי גייז שנגמר לי הפרחים .תמיד אני מפרגן
אנונימי
כן הבנתי את זה גם חח ^
באותו הנושא: