3 תשובות
לא להרעיב את עצמך.תלכי לדיאטנית ותגידי להורים שלך.
להרעיב את עצמך אף פעם לא הפיתרון זה רק יזיק..תנסי ללכת לדיטאנית ובנוסף לתזונאית שתעשה לך תפריט וכל זה בהצלחה מאמין בך!
זה לא יבוא אם אין לך מוטיבציה,
ספורט ואוכל בריא יעשה את הכל, אם את תקחי כדורים ולאדעת מה את תעלי די מהר וחבל, אל תהיי כל כך בטוחה דלא תגיעי לאנורקסיה, כולן מתחילות ככה.
"אה בסדר ירדתי 5 קילו, אני נראת טוב, בטח אהיה יותר יפה אם ארזה עוד קצת פה.. הרי מה אכפת לי אני יכולה להשיג את התוצאה הזאת מהר"
פשוט אל..