5 תשובות
אם את לא מרגישה טוב אז תודיעי כבר עכשיו זה בסדר קורה שלא מרגישים טוב
זה לא כל כך נורא, אולי היא תקדים את התור של זאת שאחרייך, או שהיא תקח את זה כהפסקה.
לא, זה בסדר
זה בסדר. יש כאלה שיכולים לכעוס שמבטלים בדקה התשעים אבל אם את לא מרגישה טוב זכותך ואת לא חייבת לה כלום. את יכולה לדחות את זה קצת.
באותו הנושא: