4 תשובות
בדר"כ כן,כדי לדעת כמה להוסיף לך במשכורת על הנסיעות.
ErO
אם זה משהו חריג אז כן, לדוגמא את עובדת בחנות בגדים כלשהיא ושלחו אותך לתגבר בסניף בעיר אחרת- כדי לקבל החזר נסיעות צריך קבלות.
באופן כללי לרוב משלמים 150 שקל שזה חופשי חודשי ולא לפי יומי.
שואל השאלה:
ואם אני משלם ברב קו אבל ברכבת, הם בודקים לי את הרב קו?
אנונימי
נראה לי שצריך אבל את יכולה לשאול את הבוס או את אחד העובדים