12 תשובות
אוהב את כולם
ממ למה לא
לא אוהב או שונא אנשים על פי הדעה שלהם
למה לשאול שאלות מטומטמות ככ מוקדם?
אוהבת את כולם אבל הם לא עושים לי את זה :(
אוהבת את כל אחיי היהודים
בוודאי, מה השאלה בכלל....
לא אוהבת ולא שונאת.
תאמת לא
כן הם נחמדים בטירוף מה שכן אשכנזים פחות...
אנונימי
מי את ומי אתם,שתתנו ציון,מי עבר למי יש או אין ''את זה'' ומי כריזמטי ומי נושך??!? איזה הזויים אתם,איך אפשר לשנוא עדה שלמה? זה כמו להגיד אוהבים אוכל? אוהבים אנשים? תלוי את מי ואת מה ואיך ניתן להכליל בכלל,מסכימה עם החושבים ששאלה זו הזויה ומיותרת.
ולשואלת,אינך חייבת לאהוב אף אחחד,ועכשיו ''ששיתפת'' אותנו,מה את מרגישה? אולי לשאלה הבאה? ''למה אתם אוהבים תימנים?''
ולשואלת,אינך חייבת לאהוב אף אחחד,ועכשיו ''ששיתפת'' אותנו,מה את מרגישה? אולי לשאלה הבאה? ''למה אתם אוהבים תימנים?''
אנונימית
יש כאלה קצת ברברים אבל הרוב סבירים כזה
אנונימי
באותו הנושא: