16 תשובות
אני מצוננת כרונית
נובמבר בערך
דצמבר
דצמבר/ינואר
אוקטובר
בחודשי הסתיו- חורף-אביב בעיקר
אני לא מצטננת
הפעם האחרונה הייתה לפני 5 שנים.
הפעם האחרונה הייתה לפני 5 שנים.
כל שבועיים
נובמבר/דצמבר
חורף וקיץ (מזגן)
בחודשי הקיץ בעיקר
כן, מוזר..
כן, מוזר..
באזור חודשי החורף משהו כמו נובמבר ועד שנגמר החורף.. ולפעמים גם בקיץ בגלל המזגן
באביב ובתחילת הקיץ
דצמבר ינואר ככה
כל החורף אני מצוננת ואץ זה מפסיק ואז חוזר במאי או יוני
נובמבר-דצמבר ככה, וגם ביולי.
כן אני יודעת שזה מוזר חח
כן אני יודעת שזה מוזר חח
באותו הנושא: