4 תשובות
אם אני רואה שזה בר תקנה אני ממשיכה, אם לא אז לא.
הייתי שם יותר מדי פעמים ובניסיון שלי זה גרם בסופו של דבר שדאגתי לו יותר מדי עד שזה פגע בי.
עצה שלי, אם באלך להתנתק ממנו לגמרי, תתנתקי ממנו לגמרי. גם אם באלך רק לעכשיו, תמציאי איזה תירוץ
אם זה משפיע עליך לרעה, גובה ממך מחיר - את יכולה להפחית בהדרגה , עד לאפס. אך לא מיד ופתאומי, תני לו זמן לעכל.
מלבד זאת, אל תתני לו לשאוב אותך לתפקיד הפסיכולוגית שלו.
זה תלוי בך, לשים לו גבולות.
יתכן שאינו בריא נפשית , ויש לו כל כך הרבה חוסר , עד שהוא שואב אנרגיה מאחרים.
התפקיד שלך להגן על עצמך . מקסים שיש לך לב טוב ורחב, חמלה והבנה למצבו.
אך אינך יכולה להיות הפסיכולוגית- מחמד שלו . היי עקבית ושכנעי אותו ללכת לטיפול. יש מצב שימציא תירוצים למה לא, אך זו בריחה מהמציאות. במצב אובדני - חייבים השגחה וטיפול, וזה לא תפקידך.
זיכרי- זה לא תפקידך.