4 תשובות
אולי לעסת הרבה היום
לך לרופא בדחיפות .. אתה בסכנה
אנחנו לא נוכל לעזור לך
אנחנו לא נוכל לעזור לך
אנונימי
זה מאוד כללי...זה יכול להיות ממש כלום, או מכה קטנה שתעבור או סימן מקדים להתקף לב...אם לא תרגישי דקירות ביד שמאל אז זה לא רציני, לכי לישון פשוט
אני הרגשתי פעם ככה בגלל שהרגשתי לחץ בכללי
אנונימית
באותו הנושא: