9 תשובות
אם היה לי כנראה מאוד מאוד הייתי אוהב.
אין כל כך ידידות אולי אחת ואני אוהב אותה ממש כידידיה
הכי בעולם , הן פה לצידי בהכל .
מאוד
כמו אחים
כפרה עליהם
חחח אין לי ידידים. (אני בבצפר דתי)
דיי, אי אפשר להכליל את כולן
תלוי מי, יש כאלה שאני ממש קרובה אליהם וכאלה שאנחנו בקושי מדברים.