התחברות
הרשמה
מה זה פנימית רווחה אים אני לא אבוא לבית ספר זה מה שיקרה או שזה סתם שקר ?
6 באוגוסט 2018, 22:44
פנימיות
פנימיה
חינוך
מצב רוח
עייפות
עדיין לא התקבלו תשובות
באותו הנושא:
מה יקרה אם אני אבוא ואשב על מישהו ביישן מהכיתה בלי התראה מוקדמת?
אים אני לא אבוא עד ל20 במאי לבית ספר מה יקרה לי, הרי זה סוף שנה
אני מורה בבית ספר יסודי, אם אבוא עם היקי בצוואר הילדים ישימו לב לכך?
מה יקרה אם אני לא אבוא היום למיצ"ב במדעים? אני ממש לא מרגישה טוב, זה ככה כבר כמה שבועות.
אם אני מתקשרת עכשיו לרווחה ומספרת להם מה קורה בבית הם יענו לי ויעזרו לי?
אתם חושבים שאם אני לא אבוא היום לבית ספר (זה היום הראשון)
היי אני בכיתה ח, מה יקרה אם אני לא אבוא היום למיצב חיצוני?
נראה לכם שאמא שלי תקלוט אם אני לא אבוא היום לבית ספר?
אם אני אבוא עם קלמר שנראה כמו דג ריאליסטי ליום הראשון בבית ספר חדש
איך המקובלים יגיבו אם אני אוציא רישיון ואבוא לבית ספר במכונית?
אם אני לא אבוא לבית ספר ביום שיש מבחן זה יראה שקוף?