4 תשובות
להפסיק לחשוב ולהתחיל לעשות
ואי זו שאלה מאוד אינדיבידואלית.
אני מאמינה שלעשות מה שאתה אוהב וללכת בדרכך שלך ולנצל כל רגע,זה לחיות את החיים.
אנשים שונים יגידו דברים שונים..
לעשות דברים שתמיד חלמת.
שואל השאלה:
אבל עשיתי את כל הדברים שחלמתי עליהם,עכשיו אני ברוטינה של עבודה-חברים-משחקי מחשב-חדר כושר-קצת ספרים אבל עדיין מרגיש לא ממוצה