התחברות
הרשמה
יש פה חיילות בקרבי או בעוקץ?
6 באוגוסט 2018, 16:10
חיילות
תפקידים
חיילים קרביים
עוקץ
לפני גיוס
תשובה אחת
אני לוחמת אבל לא בעוקץ
ת
תן לחיות
באותו הנושא:
למה לחיילות אסור לצאת לקרב?
בנות היתן רוצות להיות חיילות בקרבי כמו גולני, גבעתי, שריון, מג"ב, דובדבן, 669?
כמה זמן השירות קרבי של חיילות לוחמות
מה אתם רוצים לעשות בצבא?קרבי או ג'וב?ואם קרבי אז איזה תפקיד אני רוצה לוחמה בעוקץ/מגב/לוחמת חיר(ברדלס,קרקל,וכו...)
קבא 49 דפר 40, ופרופיל 97, אני יכולה להיות בקרקל או בעוקץ?
מה חיילים חושבים על חיילות ומה חיילות חושבות על חיילים?
עוקץ בצבא נחשב קרבי אותה משכורת?
אני רוצה להיות מאלפת בעוקץ, זה משהו הגיוני להגיד בצוו הראשון?
אחותי בעוקץ היא משתחררת כל שלישי מה הקטע?! נראה לכם הגיוני שהיא תהיה רק פאקינג יומיים בצבא וכל שאר השבוע בבית ועוד בעוקץ?
האם בעוקץ מקבלים נשק? אם כן, איזה? והאם אני אצא איתו הביתה, כחיילת קרבית לכל דבר?
למה יחידת עוקץ נקראת יחידת *עוקץ* אם לכלבים אין עוקץ?