15 תשובות
שם לא יפה
לא כזה יפה.
סבבה אבל אני לא מתחברת לשמות כאלה
לדעתי זה שם מכוער
שכל פעם שאני אראה אותה יהיה לי חשק לסחלב
סביר
אם ההורים בקטע של פרחים אז אפשר נורית רקפת ורד... סחלב זה פחוצ
מה היא אוכל
לא אהבתי
לא אהבתי בכלל
ירביצו לה בבית ספר בבקשה אל
אנונימי
מהמם
לא יפה בעיניי אפילו די מכוער אבל זאת רק דעתי