4 תשובות
תשאלי את הרופאים אין באמת לדעת אין לנו יכולת.
זה בדיוק מה שקרה לאחותי. היא הייתה מאושפזת. תמיד בגלל זה כדאי עם מחט.
אני גם עשיתי אצל מישהו לא מקצועי
היה לי אחרי שבוע אינפקציה
כל לילה את צריכה לקחת כפפות (כדי שלא יהיו חיידקים) לקחת מקל אוזניים ולשים אותו באלכוהול ולחטא את החור של האליקס ממש מקדימה ומאחורה
וככה כל לילה עד שזה יחלים
תנסי להוציא גם את האינפקציה (אני יודעת שזה כואב אבל חייב) ואז מהר תשימי אלכוהול
איך תדעי שזה מרפא - כשאת שמה אלכוהול על החור ושורף לך זה אמור לשרוף
מניסיון זה עובד ועכשיו האליקס שלי בסדר גמור
אל תשחקי עם אנטיביוטיקה. עשי מה שביקשו ממך