5 תשובות
כנראה בגלל אגו.
או שפשוט אין לו מה להגיד כרגע, והוא מחליט להשאיר את זה ככה
הוא אמר לך - כן את כל מה שאני מחפש איזה אגו לא הבנתי?
שואל השאלה:
נראלי שבכלל לא אכפת לו ממני,אני בכיתי בשיחה הזאת והוא רק אמר לי הכל בסדר?(שתמיד הוא אומר לי דיי אל תבכי בבקשה את יודעת שאני לא יכול עם זה)אמרתי כן ואז הוא אמר טוב אני ילך לישון אז אמרתי לו טוב ואז הוא אמר טוב ולא אמר כלום ואז אחרי כמה דקות אמרתי לו תגיד לילה טוב (כי אני לא הייתי מסוגלת)ואז הוא אמר לילה טוב שזה בחיים לא נגמר ככה רק בזמן האחרון
ולעונה מעלי הוא לא אמר לי אתזה...זה מה שרציתי שיגיד הוא פשוט לא ענה לי
אנונימית
תנבי לדבר איתו על זה..לשאול אותו וצדברו על זה
יכול להיות שהוא עצבני תני לי להירגע ותדברו
אנונימית