3 תשובות
אין לי מושג באסטרולוגיה אבל אני טלה ואחת מהחברות הכי טובות שלי היא דלי, ואנחנו ממש ממש ממש קרובות אז אנע מנחשת שהמערכת יחסים החברית לגמרי עובדת בינהם
אני מבינה באסטרולוגיה וזה חרטה, לא בודקים התאמה לפי מזל אחד אז אין קשר.
על מה מינוס? יש דבר כזה סינסטרי, נו שיהיה ^-^
על מה מינוס? יש דבר כזה סינסטרי, נו שיהיה ^-^
אני ואחותי גם טלה ודלי. האמת שאני סבבה איתה אבל היא עקשנית ומקשיבה רק לעצמה. היא גם פחות חמה, בן אדם קר וזה מעצבן אותי כי רק אני באה ונותנת מלא חום.
אבל בסהכ הכל בסדר
אבל בסהכ הכל בסדר
אנונימית
באותו הנושא: