לפני שנתיים עשיתי עגילים בתנוך האוזן והיא עשתה לי עקום הם לא היו סימטרים ואז נאלצתי להוריד ולחכות שהחור יסתם ועכשיו...
החלטתי לחדש חורים שהיו סוף סוף סימטרים וגיליתי שהחור עדין לא נסתם! בדקתי עם העגיל אם החור נסתם והוא נכנס לי בלי בעיה... מה אני אמורה לעשות? איך מסדרים את זה?