3 תשובות
אתה צודק ב100 אחוז..
צודק , לא יפה מצידה.
אבל תאמת שחבר שלי מביא לי מתנה אני מתביישת קצת להגיב בגלל שלא נעים לי אבל אני תמיד אומרת תודה לא היית צריך ונותנת נשיקה.
אנונימית
היא ממש חצופה.
באותו הנושא: